Nattvaka



Jag hade egentligen tänkt gå och lägga mig lite i tid ikväll, med tanke på att det är frukost klockan 9 imorgon (yay!), men bestämde mig för att glo på film istället. Fick ett trevligt mottagande i guilden också.. trots att jag är hyfsat okänd för de allra flesta. Ganska sjukt egentligen att man ingår i en grupp på över 100 pers. De är levande människor precis som jag.

Hm.. ja, jag brukar ju sätta in låtar/musik som jag för tillfället lyssnar på, men svag som jag är känner jag ibland att det får finnas gränser för hur mycket av ens privatliv som blottas. Att jag har lyssnat på Jan Johansens "Sista andetaget" på repeat sedan flera timmar tillbaka säger någonting om mig. Vad vet jag inte riktigt, men jag tror nog att de få läsare jag har kan komma på en eller två tolkningar.

Oh, skönt med mat imorgon. Även om det bara blir matlåda till kvällsmat. Men resten får vi ju serverat. Gött.

Har en sådan där liten önskan inom mig att någon gång se hela Oscarsgalan live. Den visas ju nu inatt, men jag orkar inte sitta uppe ända till morgonen. Ensam dessutom. Nej, det får kanske bli sammanfattningen ikväll.

Lyssnade för andra gången i rad på vår poesiföreställning på radion tidigare, och försökte nu spela i hela alltet. På min digitalkamera. Jovisst det är kvalité det. Eller inte. Hursomhelst var det spännande att få höra sig själv på radio. Okej så det kanske bara var mest äldre som lyssnade, men ändå! Media! För första gången! Tror jag. Haha, jag minns ingenting. Skröplig hjärna.

Sov nu så gott allesammans.
/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0