Magen sover redan

Aaaah jag är så mätt! Till lunch itdag fick vi jättesmaskig fisksoppa och underbart (hembakat?) bröd, samt himmelsk äppelpaj med vaniljsås till efterrätt. Gah. Hur kan man inte vräka i sig liksom?

Nu är båda affischerna till vår föreställning klara (finfint jobb av Matilda och Görel) och när jag slog upp kalendern nyss insåg jag att hahahahahahaaahaa haaha.. hah.. det är dags nästa vecka. O_O Tänk, tänk Rebecka! Eller inte! Men fixa fram något material bara.. snällaaaa.. Värsta skrivkrampen på länge, det här. :/



På måndag har skolan "högskoleprovet-på-låtsas" vilket i stort sett hela klassen verkar ha anmält sig till nu. Flera eftersläntrare *host*jag*host*, men förhoppningsvis går det bra. Kanske blir så att vi får sätta ihop responsgrupper närsta torsdag istället för måndag. ^^

Ska man försöka skriva något nu?

Eller kanske sova middag..........


/We belong together - Randy Newman

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag saknar dig Rebecka! Kommer du hem på något lov eller helg snart? Längtar efter dina roliga/hemska/skräck/vardags/historier, kalkonen och såklart bara att vara inom räckhåll för mamma 3;s tokiga humor :) Du kommer väl någon gång innan sommar? Miss u <3



Kram Anna (detta lät lite stalker-aktigt kanske?? Komemr du ihåg när vi pratade på LG om "stalkare" som Eva Nodgren sa? SJukt kul ;P)

2011-02-04 @ 12:03:00
URL: http://alltidannablogg.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Annnnaaa! :D Så glad du gör mig, en dag som denna då energin bara har sugits ur mig, gah. Ska skicka brev till dig på måndag förresten. ^_^ Som det ser ut nu så kommer jag inte hem innan sommaren. Det känns inte lönt med tanke på att det blir så korta perioder och jag vill njuta av tiden häruppe. Men! Mamma föreslog sista-minuten-biljetter ifall att hemlängtan smyger sig på. :)



Saknar dig också! Hur alla problem blir mindre när man har umgåtts med mamma 1! Och haha du får mig att skratta rätt ut med alla dessa minnen du drar upp. xD Stalkare <3



Kram!

2011-02-04 @ 13:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0