De små detaljerna

Idag har vi haft vår första dramatik-"lektion" med Kersti och min spontana känsla är att det verkar väldigt lovande. Efter lektionen påminde Görel Nenne om att installera Voddler på klassrumsdatorn, så här lagom inför sportlovet nästa vecka. :D
  Tala om extra mycket glädje när jag kollade mitt postfack och hittade både brev (från Anna) och ett tjock paket (från mamma). ^_^ Tänk så mycket sådana små detaljer kan göra för ens humör. Om jag varit väldigt nedstämd hade jag direkt blivit gladare, känt mig mer meningsfull.

Mer brev åt folket!


Anna brev, som alltid så fint utsmyckat och gjort med extra omtanke så att man verkligen känner sig påtänkt. ^^ I paketet från mamma fann jag, som jag bett om, mina kvarglömda leggings och Sims. Dessutom hade hon lagt i både choklad, lösgodis och bilar. :') Tack till er båda. :D

/R


Kommentarer
Postat av: Inger Larsson

För all del! Visst är lite godis humörhöjande, speciellt när det är långt till affären..... och det är du värd! mamma

2011-02-21 @ 18:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0