Itudelad dag!



Tjo!

Jag hatälskar alltid tisdagar lite, eftersom början av dagen förknippas numera med småpanik och prestationsångest. När inlämningen av responstexten väl är avslutad så kan man gå genom resten av dagen med glatt sinne. Vilket jag har gjort! Speciellt med Buffy-tittande på kvällen i åtanke. Dessutom fick jag massage ikväll som var helt underbart, och jag tror att det kann betraktas som en komplimang när massören säger att man har en mjuk rygg. :')


Här vet jag inte vad vi gör riktigt, Görel och jag, men synkade är vi i alla fall.

Kom dock på att jag måste sätta igång med en massa saker om jag inte vill hamna på efterkälken som jag brukar. Lära mig min dikt utantill samt försöka passa in den med musiken, börja läsa Montecore.
...
Okej, så det var bara två saker. Men jag menar, det är ganska mycket om man tänker efter. Montecore är ju tjock. D:  Och jag med  mitt dåliga minne och ingen känsla för takt eller musik överhuvudtaget kommer få det svårt med dikten. Ahem.


Vy över Tärna/Stockholm/London en dimmig eftermiddag.

Nu ska jag försöka gräva ner mig i sängen och undvika kölden härinne. Kanske glutta lite i den där.. boken.
Sov gott sötebröd!
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0