Packningsförvirring

Okej, idag hade jag ju planerat (japp, ovanligt som det låter så hade jag faktiskt en plan för idag) att sticka till stan och fixa strumpor, inramning, långkalsonger och stuffz, men vad händer? Regn, regn, i massor! Inte för att jag klagar direkt, jag älskar verkligen regn.. men då får man ju försöka göra någonting annat kreativt för att sedan i slutet av dagen känna att man inte slösat bort en hel dag på ingenting. Vilket jag aldrig känner egentligen för ingenting är också någonting.

:S

Iallafall. Har försökt rama in lite bilder och fint nu, plockat med böcker och filmer och CDs och insåg att jag behöver lådor, lådor, LÅDOR. Hmm, ska kila iväg till ICA så småningom och se om jag kan införskaffa bananlådor.. tydligen, enligt övriga familjen, är bananlådor det perfekta inför flytt. Don't ask me, liksom. x') Sen det här med böcker. Tar man med sig vissa bara för att showa off? Men jag tycker ju faktiskt om Stagnelius.. och bara för att jag inte utövar yoga för tillfället (just det, måste ta med mig mattan!) så betyder ju inte att jag inte kan ha en yoga-bok i bokhyllan.. hrm.

Har ingen aning om hur stora hyllorna är.

Känner lite stress. \o/


Berlin i somras, på väg till Stasi-muséet. ^^


Kommentarer
Postat av: Jo

Heeeej,



Vilken fin bild ^^ du är finast <3



Oroa dig inte över packningen, ta hellre med dig för mkt än för lite - du kan ju skicka med det i bilen hem sen iaf. Och ta med dig tillräckligt så du känner dig hemma, trots att du aldrig använder det. Du ska ju bo där majoriteten av tiden =) Man säger alltid att man åker hem massor men det brukar man inte hinna med eller orka med för den delen. Men glömmer du något kan du ju plocka med det nästa gång du är hemma eller någon är och hälsar på dig.



Lycka till med packningen!

I'll read your blog faithfully!



xxxxx

Jo

2010-08-18 @ 19:30:56
URL: http://ansved.wordpress.com
Postat av: Rebecka

Aww, tack! Du har så rätt så, man bara känner sig lite ängslig över vad det är man egentligen.. använder liksom. Allt finns ju redan här, som en enhet. Nu ska man plötsligt plocka ut särskilda saker. D:



<3

2010-08-19 @ 13:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0