Morgonrapport

GOD MORGON!

Jag har blivit så dålig på att gå upp i tid till frukosten här. Det började efter påsklovet, efter min slappa vistelse söderöver. Då kunde jag hämta min egen frukost och välja och vraka bland lite allt möjligt. Inte lika mycket som här, men jag kunde ligga och dra mig hur länge som helst nästan. Nu måste jag ta mig upp innan halv nio, då de slutar servera. >.< (Haha, det låter som i början av Tärna-året när man inte riktigt var van.) Hela förra veckan fram till den här morgonen har jag alltså antingen försovit mig eller valt själv att snooza längre. Fikat vid tio har blivit min räddning. ^_^ Igår missade jag även den, haha.

Idag serverades nybakade (mat)bullar, vilket gjorde Rebecka micket micket glad. Nu ska jag borsta tänderna och sedan köra igång med mitt projekt. Ska skriva i alla fall en sida idag. Gah.

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0