Onsdagskaos \o/


/River flows in you - Yiruma



En lång dag är till ända och jag kan knappt vänta tills jag kan krypa ner under täcket och få sova. Rygg och mage gör ont. Inte för att jag tror att det har något med dagens tidigare händelser att göra, men smärta bidrar ju inte direkt till harmoni. Med undantag för vissa yoga-övningar.

Idag påbörjade alltså hela klassen tillsammans med Eric repetitionerna (ska det vara plural eller singular? Repetitionen? Nej! Vi började repetera. Så ska det vara) inför lördagens poesiföreställning: Du är utanför kartan. Mycket att ta in och gå igenom men jag måste säga att jag är mäkta imponerad av min annars lite splittrade, ostrukturerade klass. Inget ont menat, vi är bara många med starka och tydliga viljor som lyser igenom. Men det verkar som att när det verkligen gäller så skippar vi all bs och går direkt på nöten.



Needless to say att vi alla var ganska utmattade vid kvällsmaten. Jag var helt utsvulten dessutom. När jag är mitt inne i någonting vill jag gärna bli klar med det och känner sällan om jag är t.ex. hungrig. Därför blev det inte särskilt mycket chili con carne till lunch. Men man står sig ju. Lite underhudsfett har man ändå. ;D

Nuuu ska jag borsta tänderna, bädda iordning sängen så den ser mysig och sovklar ut (jag vet, man bäddar sällan sängen på kvällen men jag gör det, lite tvångstankar där att täcket inte får vara skrynkligt under överkastet vid fötterna, eller att kuddarna måste vara uppfluffade :o ) och sedan väntar förhoppningsvis en drömlös sömn. Så att min stackars hjärna får sova lite. :')



Titta bara så vackert Tärna är i vinterskrud! Det är nästan så att det inte gör så mycket att våren verkar långt borta... fast när jag har gått till frukosten nu någon veckan har det minsann drillats på ordentligt med vårläten från de underbara sångfåglarna överallt. <3

Godnatt!
/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0