Träningsvärken har ingenting med dagens inlägg att göra

Igår var en riktigt härlig dag. Tog en lång promenad i solskenet. När jag kom tillbaka till skolan hörde jag Lasse Tennander genom gymväggen (han uppträdde nämligen i gymnastiksalen), så jag satte mig på trappan utanför och njöt av musik och sol kombinerat.

Sen blev jag otroligt varm och höll på att storkna.

Stod och satt i korridoren på kvällen och samtalade med Kristoffer och Anders. Det är märkligt vilka udda platser man väljer att konversera på. Men av någon anledning känns det som att snacket inte kommit lika naturligt till mig om jag bjudit in dem så vi kunnat sitta ordentligt. Kanske är det de minst uppseendeväckande platserna som får folk att prata med varandra. ;o

Idag är det försommar igen.
Och jag börjar inse hur långt gången terminen är.
Jag har tre helger kvar på Tärna, varav en försvinner iom bröllopet. (Egentligen har jag fyra, om man räknar med lördagen päronen stannar här när vi ska packa ner rummet.)
Vet inte riktigt hur jag ska känna inför detta.



/R

Kommentarer
Postat av: Ingela

Som alltid underbara bilder :) ja nu är det inte länge kvar av vårat år här, tiden rinner iväg.

2011-05-08 @ 13:48:10
URL: http://mittstudieliv.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Tack. :) Det är lite obehagligt när man märker hur snabbt tiden går ibland. Får helt enkelt passa på att njuta nu medan man kan. ^^

2011-05-09 @ 11:10:47
URL: http://hacmox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0