H-h-hello

God morgon (eller god förmiddag, för de som redan har varit uppe en stund)!

Låt oss börja den här dagen med min favoritlåt av S&G.


/The Boxer - Simon and Garfunkel

Ja, här har det varit tyst ett bra tag. Bloggen var ju tänkt att vara som en slags minnesdagbok att titta tillbaka i när jag väl slutat och försvunnit från Tärna. Tänker att det kanske är av den anledningen jag har dragit för mig att skriva någonting den senaste tiden. Insikten över att mitt skrivarår snart är slut har blivit väldigt tydlig och det är lite jobbigt. Jag menar.. det här är min sista helg här. Nästa vecka är jag på bröllop. Veckan därpå har jag iofs till och med lördagen på mig att flytta ut, men det är ju inte alls samma sak som att lugnt och ledigt ta dagen som den kommer. Som jag brukar här och som jag aldrig mer kommer göra på Tärna. ;o

Gah. D: Nej, nu är det dags för lite recap ang. de senaste dagarnas glada händelser.

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0