EN SÅN DAG EN SÅN DAG

HEJHOPP I GALOSCHERNA (JA, JAG VAR TVUNNGEN ATT GOOGLA DET)!



Jag fick ett märkligt ryck tidigare. IDÉ! Träna. Ja! Så jag drog fram step-up brädan, made room for my supermoves och drog igång lite pepp musik. Ja, det blev nog en och annan svettdroppe där! Efter dusch ringde Amanda och jag blev småpanikslagen eftersom vi talade för några dagar sedan om att hon kanske skulle hälsa på här nästa helg, men jag hade inte kollat upp altenativa färdmedel till skolan. Jag skämdes lite, lovade mycket och gick sedan och frågade Simon om skjuts. Säger bara tack och lov för sjyssta skolkamrater. :')

Så nu ska min fina Skånetös fixa biljetter. ^_^ Åh, jag kan ärligt säga att jag inte ens är orolig för projektet i skrivande stund. Det är så mycket annat mysigt som händer nu. Jag hade en sån jobbig nedgång i tidiga våras, med allt som hände då, men nu.. nu känns det som att det håller på att vända. Jag är fortfarande glad inuti! Måste vara vädret, vännerna, musiken jag lyssnar på!


/When darkness falls - Secret Garden

Nej, jag förväntar mig inte att glädjen ska hålla i sig. Men det gör absolut ingenting. Man mår dåligt, man mår bra. Jag tror minsann att jag snöt ut det sista av min förkylning innan. \o/

Nu när jag tänker efter, så.. kan den här överdrivet hurtiga stilen jag skriver i just nu bero på träningen. Haha.

Det enda som skulle kunna vara bättre är mina stackars händer. Speciellt högerhanden. Torkar fortfarande ut och spricker. Gah. Menmen. Idag är det strålande sol och slöjmoln sveper in himlen. Vackert! Blåser knappt heller. Ska nog ta en promenad senare. Har inte ätit någon frukost än och det plus hålligång betyder KURRANDE MAGE.


My babies. ^_^

Så nu ska jag hugga in på yoghurt och banan, samt glutta på lite Relic Hunter. Kanske smörja in händerna först.

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0