*vimpel vimpel*

Nej, jag har varken dött av sjukdom eller gått under av ALL STRESS. Den har faktiskt lagt sig nu. Inte döden eller sjukdomen alltså utan stressen. Fast jag är på bättringsvägen. Haft jobbig, mest nattlig hosta och ont i halsen. Jag som sällan blir sjuk så här. Men någon gång ska väl hända den också. D:



Eftersom detta är min SÅ PERSONLIGA blogg där jag skriver ut precis allting.......... så kan jag ju meddela att min sekond, min vapendragare, min lilla vimpel och fina vän gerd flyttade från Tärna igår. Det här resulterade ju i kopiösa mängder saltvatten och nu en massa dötid som jag har svårt att fylla ut. Men det ska väl gå. Måste gå, vore förskräckligt om jag försvann jag också.

Igår spenderade jag kvällen med tre goa gubbar, dvs Anders, Kristoffer och Linnea. Vi såg på Psycho och A fish called Wanda, fina kontraster. Vet inte riktigt hur dagens planer ser ut, men att börja tänka kring nästa veckas antologi-arbete känns väl som en ypperlig idé.

Energin är väl inte på högsta idag, kanske.
/R

Kommentarer
Postat av: Görel

I'm your vimpel, BITCH.

2011-03-28 @ 21:16:45
Postat av: Rebecka

You know it.

2011-03-31 @ 09:28:08
URL: http://hacmox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0