Lycka!


/Everyday - Buddy Holly







Igår åkte ett gäng på skolan upp till Romme Alpin i Borlänge och körde en heldag. Helt underbart! Det var så längesen jag åkte utför (skidor överhuvudtaget) och jag kände bara ren och skär lycka när jag efter några stapplande första "steg" med skidorna började första åket. Att vi hade riktigt härligt väder gjorde ju inte saken sämre direkt. Strålande sol hela dagen. Värre var det med mina ögon då. Jag hade inte tänkt på att be päronen skicka upp mina skidglasögon från Lund, och jag vägrade betala för ett par nya, så jag fick vackert stå ut med sol i ögonen i ett antal timmar. Behöver jag ens nämna att ögonen svedsom satan i slutet av dagen?

Var megatrött på bussen hem, somnade och blev sedan väckt av Matilda som ropade mitt namn upprepade gånger. Haha. Jag hörde det, men ville inte vakna. När jag väl insåg att jag satt på bussen och antagligen sett smått borta ut var jag snabb med att vakna till. ^^

Sov väldigt dåligt inatt. Eller, jag sov bra, men drömde jättemycket så hjärnan fick ju inte vila särskilt mycket. Stackare. :( Den har arbetat på övertid den här veckan. I måndags skrev jag färdigt pjäsen och skickade in lite efter deadline (ja, jag vet, jag får ångest jag med av att bryta deadlines!). Idag, trots övertrötthet, läste jag ändå klart "Stormen" av Shakespeare och skickade in min recension. Gah. Imorgon får vi respons på våra pjäser.. jag är fortfarande irriterad över att jag glömde paginera sidorna. ;_;

Hursomhelst.
Den här bilden är till pappa:


Godnatt!
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0