In Lunden

Här har det varit tyst ett tag. Med all rätta, känns det som.
Jag har dels haft väldigt mycket att göra och tänka på.
Dels har jag inte riktigt vetat vad jag ska skriva. Hur jag ska skriva.

Det här året på Tärna har ju satt sina spår i mig och det är väldigt svårt att sammanfatta ett så viktigt år i ens liv. Kommer säkerligen skriva ett längre inlägg så småningom, men just nu nöjer jag mig med det här.

Samt en helt orelaterad sak.
Jag skar mig i fingret i förmiddags. GAAAAH. Jag som inte klarar av blod. ;_;

Och jag har hur mycket som helst att packa upp. o.o Känns konstigt nu att man inte har någonting att göra. Liksom.. jo, det har man ju, men inget schema. Inga tider. Inga datum direkt.



/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0