Tankar lite tankar


/If you sleep - Tal Bachman



Det känns som att jag ska återvända till Tärna så småningom. Jag har, som jag säkert redan nämnt, väldigt svårt med tidsperspektiv. Hur lång tid som gått, när någonting ska hända eller när någonting hände. Så jag befinner mig lite i min egen bubbla liksom. Min uppfattning av saker och ting. Vilket låter helt naturligt eftersom alla har sin egen uppfattning, men folk kanske tenderar att glömma det.

Inser dock så mycket som att jag aldrig kommer ha det där underbara rummet igen. Det svider. Älskade att rulla fram lite lojt mot fönstret, luta hakan mot ryggstödet och titta ut. Se vindarna, förändringar, människor. Röra vid mina fina växter. Här har jag ingen plats för någonting överhuvudtaget. Måste rensa ut för att få plats. Guh.



Känner för att skriva mina berättelser och karaktärer...

/R

Kommentarer
Postat av: Jo

Underbara du <3 Du kommer säkert tillbaka till Tärna någon dag i framtiden :D Fin låt btw.

2011-06-19 @ 13:12:36
URL: http://ansved.wordpress.com
Postat av: Görel

Why U do not write?!

2011-06-30 @ 09:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0