Packa packa packa, å', arma liv

Det här blir inget långt inlägg (som förra, ahem). Har en massa att skriva egentligen men tiden räcker inte till just idag. Kanske lyckas pressa in lite mer imorgon, men den här veckan har hittills varit ganska upptagen på många håll och kanter. Respons och häng med klassen tar mycket tid! Sen bor också min vapendragare i mitt rum till på fredag, avslutningen, så då kan man ju inte kollra bort sig på internet hela tiden (som man brukar).

Hursomhelst befinner jag mig på mitt rum nu (duh) och försöker packa lite. lir mest småsaker här och var. Filmer, böcker, värmeljushållare. Man vet inte var man ska börja liksom. Och hur packar man ner sitt liv bara så där? Rent psykiskt sett är det väldigt svårt det här. Ju mer som försvinner, desto tydligare inser jag att jag inte kommer komma tillbaka hit igen. (Eller, det vet man ju inte men antagligen inte.) Gör mig faktiskt lite illamående. :(

Vid tvåtiden ska vi se filmarnas eh.. filmer på bion inne i Sala. Direkt efter blir det färd till Nenne där vi ska laga mat och uh, UMGÅS, antar jag. ^^

Nej, nu blev det för jobbigt det här. Att skriva om något som snart ska hända gör att tiden går snabbare nästan. Och jag vill inte att fredag ska anlända särskilt snabbt. Hua.


Bild från min kusins bröllop i helgen. Parken upp till festmatsalen. ^_^

/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0