John Blund kallar men först måste jag skriva ett inlägg om att få sova och lite annat också.


2008 - Jag leker i Domkyrkans gluggar.

Åh, vad jag längtar efter att få sova nu. Har inte känt mig så här trött på länge. Ser hyfsat mycket fram emot veckan, men speciellt helgen för då ska jag förhoppningsvis kunna låna några filmer av Nenne och äta antingen egenbakad pizza eller Tärna-pizza. That's right, pizza på menyn i veckan.
Väldigt bra meny den här gången.

Störningsmoment i mitt liv just nu är:
torra, såriga händer
fruktansvärt jobbiga, tidiga morgnar
text till på fredag
hyran
hålla budgeten

Jobbigast är nog ändå händerna. Utan händer kan man ju leva. Men det är jobbigt med såriga och torra händer. Och ibland orkar jag inte riktigt bo själv. Man vill liksom tas om hand på något sätt.
Nej, att få mat serverad fem dagar i veckan är inte att tas om hand. Jag betalar för det.
Av samma anledning ser jag det inte som skolk om jag skippar t.ex. friskvården någon gång. Dock stör det mig att jag ändå känner skuld om jag skulle skippa.
D:

Nu gör min rygg ont av för mycket ansträngt sittande i den här fåtöljen.
Dags att sova tänker jag.
Sov gott mummelurer.

/R


Kommentarer
Postat av: Görel

Well.. you know.. when you crave hands...

2011-01-25 @ 08:42:43
Postat av: Rebecka

XDD!

2011-01-25 @ 10:00:59
URL: http://hacmox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0