Inne våras det lite


/The Beacon - A Fine Frenzy


Just nu längtar jag väldigt mycket efter våren. Inte för att jag vill att tiden ska gå snabbare, mer att jag är lite trött på den här kylan som inte stannar ute. Jag älskar mitt rum och vill inte byta, men det blir lite påfrestande ibland att behöva sitta i lager med kläder, alternativt med filtar och raggsockar. Ens rum ska vara varmt och gosigt, ombonat och hemtrevligt. Tänk vad lite kyla kan göra?

Eller så får jag dra igång värmefläkten (vilket jag gjort nu) och acceptera det monotona bruset som följer mina spår tills jag antingen blir galen eller anser att det är tillräckligt uppvärmt för tillfället och stänger av.

Man ska väl inte klaga egentligen.

Det är ju fint med snön.


Inför Annas, Amandas och min inspelning av "Linné - Sveriges blomsterkung". En sådan dag. Men vardagsrummet blev helt perfekt. ^_^


Åh... att få ströva omkring i en bokskog på våren/sommaren.. <3


Dalby stenbrott med Amanda. 2009 års första och sista bad för mig.


Midsommar 2010 med Amanda. Den bästa jag haft på länge!


Lund. <3

Nu blev det mycket bilder men jag känner mig faktiskt gladare nu.
Och varmare.
Fast värmen kanske beror på värmefläkten.

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0