Inför förändringar


/Swan Song - A Fine Frenzy


Okej, ja, nu är jag smått nervös inför morgondagens frisörbesök. Man borde ju inte, det är dåligt för hälsan att jaga upp sig för minsta lilla. Min nervositet skulle kunna jämställas med.. ja, att stå inför hundra miljoner åskådare och framföra en låt man inte kan.

Ugh.

Nej! Det blir bra.

Apropå jaga upp sig för minsta lilla.. för bara en tjugo minuter sen satt jag semideprimerad i mitt rum och kände hur mörkret hotade att välla över, min röst darrade på gråtens strängar när jag uppgivet halvtjöt åt mamma att jag inte kunde hitta pengarna jag fick i julklapp. Jag är nog bäst på att tappa bort saker. Ja, jag vet, alla är sådana, men jag har verkligen nollkoll. En dag kommer jag hjärtattackera min kropp pga något sånt här. D: Vi letade överallt, på samma ställe kanske fyra gånger, men ingenstans. Vi ställde till och med brorsan mot väggen för att han hade ett likadant kuvert i sitt rum.

Sen hittade jag mitt kuvert i en låda i byrån därnere. Woo!

*facepalm*


Virrig höna.

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0