I WANT YOU


to read this!

Why?
För att mina ord för en kort stund blir dina tankar, och det är ju alltd trevligt att förvandlas till mig.



/Twist in my sobriety - Tanita Tikaram





Vad händer annars? Ja, igår skrev jag brev till en kär vän, planerar att skriva ytterligare ett till en annan vän idag. Gick finfinaste promenad med Gerd också. Stukade foten lite lätt efter ett av många platta fall. Så idag sitter jag med foten i vädret för att inte vätska ska samlas och därmed fördröja läkeprocessen. (Detta informerade vårdguiden på internet mig om. Gilla vårdguiden! Hmm.. undrar om vårdguiden finns på fb.. då ska jag gilla. Uppdatering: tydligen finns de på fb, men "bara" för invånare i Stockholm. D: På något dumt sätt känns det som att jag skulle klassa mig själv som stockholmare om jag gillade. Det vill jag ju inte. Inget illa menat mot alla stockholmare. :o  Jag gillar i huvudet. Det har funkat bra hittills!)



Kom precis på att jag måste börja läsa diktsamlingen vi har till på onsdag. Humhum.. borde köra igenom allt som ska göras idag. Läsa respons, dikter och skriva dikt till tisdag samt text till fredag. Är så fruktansvärt stressad inför framförandet i Sala den 12e. x_X

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0