ERROR - too many plans


/Last Night I Had The Strangest Dream - Simon & Garfunkel


God morgon!

När jag vaknade för ett litet tag sen kändes det som att jag mycket väl skulle kunna sova ytterligare några timmar till, men jag vet hur jobbigt det är när jag "lyckas" sova bort större delen av en fri dag här. Speciellt när jag för en gångs skull har planer på schemat. *le gasp* That's right! Planer.

* Baka pizza (förhoppningsvis med hjälp av en ytterst degskapande Görel)
* Tvätta (har två tider som verkligen behövs, har ännu inte funderat ut ut allt ska få plats i mitt rum dock.. och nej, jag vill inte använda torktumlaren - onödigt)
* Skriva ut och kanske till och med läsa barnboksmanusen
* Börja fila på nytt material till tisdags inlämningen?

Allt detta och dessutom kanske umgås med folk. Fast där får väl Görel räknas in.

Hm, låter som att jag räknar ut mitt rekommenderat dagliga näringsintag.


Världens jobbigaste och svettigaste trappfärd i Berlin dome. Bild tagen av min bror.

PS. Måste ju äta frukost också. D:

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0