En morgonpigg höna?


/Nocturne No. 2 in E-Flat Major, Op. 9, No. 2 (Chopin) - Vladimir Ashkenazy


God morgon!
För första gången på väldigt länge väljer jag att fortsätta vara vaken den här torsdagsmorgonen, trots att jag inte har några egentliga planer (mer än mat och åka in till Sala). Känner för att se dagen vakna upp. Visserligen hyser jag fortfarande starkt ogillande gentemot tidiga morgnar, men den här plötsliga morgonivern kan nog bero på att det är skriv- och läsdag. Jag vet att om det så behövs skulle jag kunna lägga mig och slumra en liten stund.

Åh, vad jag gillar mitt rum. \o/

Igår blev jag klar med Stumpen, min virkade minival. Omöjligt för honom att simma med så pytteliten stjärtfena och sidfenor som är helt insydda i kroppen, men let's be honest, det är ju inte som att jag kommer släppa ut honom i havet. Nu pryder han fruktfatet (som "överraskande nog" är tomt på frukt) tillsammans med minibjörn och minimus (OBS! Dessa två kamrater till Stumpen har jag inte gjort).



Genarp med Anna och Amanda sommaren 2008.

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0