Morrn!


/Over the Rainbow - Israel Kamakawiwo'ole

Älskar den här versionen av låten. Så himla fin.

Väldigt skönt när man vaknar en helgmorgon, för en sekund tror att att det är skoldag och sedan inser att man faktiskt kan ligga kvar och kanske till och med sova en stund till. Jag vet att man inte riktigt kan känna när man sover, men det är en av mina favoritsysslor, haha. x) Drömde dock ganska mycket, känns som att mitt huvud aldrig får någon ordentlig ro.

Träningsvärk i armarna från yogan igår! Tar det som ett gott tecken på att jag faktiskt använde mina muskler lite, istället för att gnälla om smärtan. (Som för övrigt inte är så kraftig ändå.)

Gerd och jag såg De tre musketörerna igår (jag såg förresten alla de lånade filmerna) och ja, den här versionen var från typ -73 tror jag. Vi satt och skrattade oss hela filmen igenom. Helt oseriös! Och en del väldigt märkliga scener, repliker och skådespelarinsatser.
Men man fick åtminstone sig lite underhållning. x)

Happhapp, dags att smita ut i dagrummet I guess och fixa lite frukost. Bläää, ibland önskar jag att jag kunde gå klädd i nattkläder överallt härinne i byggnaden. För det är ju så jobbigt att byta kläder.................. .. . . ...



/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0