Stadsparkens eftermiddagsljus


/A summer song - Chad & Jeremy



När mamma kom hem från jobbet idag stack vi till stadsparken och gick runt där en stund. Kunde nästan ha varit sommar. En massa ungdomar satt och pratade på gräsmattorna, en man kissade i buskarna, någon grillade, knopparna utslagna eller på väg, en trubadur som plonkade på gitarren... trevligt värre. :)



Har spenderat löjligt mycket tid vid tv:n hittills under min vistelse här, men ärligt talat så är det bara härnere som jag kan njuta av den friden och avkopplingen ordentligt. Uppe i Tärna har man dessutom inte riktigt orken att knata bort till ett dagrum bara för att se på tv. Då tittar man (jag) hellre på film eller gör något annat på dator. Så det blev tv-kväll idag igen, inte mig emot överhuvudtaget! som avslutades med första timmen på Bright Star. Göttans bra film det där.

Halvskrivit in mig på arbetsförmedlingens hemsida nu också.

D:

Nattinatt.
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0