Soliga dagar

Alltså, åh, det är ju helt underbart väder. Jag tog en cykeltur igår, såg mig om lite. Det har ju inte skett jättestora förändrningar här i området sedan i julas, men det kan vara skönt att någonting är sig likt. De har ju sågat ner det fina pilträdet så gården ser väldigt naken ut nu, jobbigt. >.<

På projektfronten ser det ut så här, att jag lyckades faktiskt skriva lite igår vilket var en obeskrivlig lättnad. Trodde att skrivkrampen fått mig i sitt våld. D: Fick dessutom mail från min handledare där hon skrev härligt positiva, upplyftande saker. Ibland krävs verkligen inte mycket för att man ska känna sig bra igen. ^^


Utanför Universitetsbiblioteket. Vackert värre. ^_^

Ha en spektakulär tisdag!
/R

PS. Jag undrar verkligen över ALLA MINA LÄSARE, för jag har ju så många. Häromdagen nådde statistiken 50, vilket är sjukt och obegripligt (det är alltså mycket för mig, galet mycket) och den enda förklaringen är att det var jag själv som klickade mig in på min egen blogg så många gånger på samma dag. Enda förklaringen. Over and out.

Kommentarer
Postat av: amanda

haha älskar ditt PS! Verkligen en feel good boost :) Jag når bara 10 stycken om dan, om jag har en riktigt bra dag. :)

2011-04-19 @ 13:46:25
Postat av: Rebecka

Ja, men visst! Om man inte har många läsare naturligt så kan man i alla fall låtsas.. x) Jag läser din blogg flitigt kära mamma! Ser fram emot daglig uppdatering när du hålls i Paris. ;)

2011-04-19 @ 13:50:19
URL: http://hacmox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0