Projektet dag två!


/A sorta fairytale -Tori Amos

Kanske kan den här låten, som är en personlig favorit just nu, muntra upp dagen. Förutsatt att de få läsare jag har inte upplever en så fantastisk dag. Annars är det så klart fritt fram att bara njuta av den ändå.



Nu har vi ju gått in på dag nummer två av projekttiden. Gårdagens skrivkramp har lossnat lite, men jag vill verkligen inte säga för mycket ifall att den sätter in direkt efter lunch. Man vt ju aldrig liksom, den är en smula sneaky. Har dock haft en ganska trevlig dag hittills, inte känt mig alltför stressad över saker och ting. Tittat på Project Runway på tv3play, skrivit (väldigt lite för en utomstående, men för mig är det ungefär lika mycket volym som Bibeln) och läst om både elefantkyrkogårdar och att skjuta upp saker. Både mycket informativa.

Som ni ser så har i princip all snö försvunnit från Tärna nu. Jag såg att någon av vaktmästarna bröt ner en av de mer envisa högarna av snö igår och spred ut allt på parkeringen. Nu återstår bara små vattenpölar. Ganska... obehagligt egentligen om man tänker efter. Tänk om man kunde göra så med människor.



Imorgon ska jag packa inför Lund. ^_^ Ska bli trevligt värre att återse sin kära hemstad.
Happ, nu är det dags för lunch. Sedan.. mer skrivande förhoppningsvis.

NEJ, jinxa det inte! D:

...

Jag.ska.inte.skriva.efter.lunchen.
Så.

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0