Godis och film

Har nu tittat på den danska filmen "Hævnen" (riktigt bra!) och ätit upp resten av godiset som päronen skickade till min födelsedag. Omnomnom. Sådan förgänglighet. Man äter och äter tills det är slut. Så onödigt egentligen. Varför lägger man pengar på det?

Ja, men svaret är ju självklart.
Det är gott. ^_________^




/Come give me love - Ted Gärdestad

Dagen är jag väldigt nöjd med. Jag har anmält mig till tolv kurser och en utbildning för hösten. Får väl se vad det blir av mig efter Tärna. Just nu känner jag mig ganska trött på "studier", schemalagd tid och sådant, men situationen kanske ser helt annorlunda ut i höst. Jag menar, det ligger en hel sommar emellan. Som antagligen inte kommer kännas så lång.

Letat sommarjobb också, men där fanns det ju inte mycket att plocka. -.-

Har tänkt mycket på mitt projekt. Just nu är fyra karaktärer av fem/sex lite utarbetade i mitt huvud. Måste dock kanske ändra, med tanke på att jag antagligen påverkades en del av Eclipse som jag gluttade på tidigare. Ahem. Jag påverkas väldigt lätt när jag skriver. Det är därför jag inte borde lyssna på musik när jag författar. En av mina svenskalärare som läste något jag skrivit under sommarlovet sa att "ja, jag märkte att du lyssnade en del på ABBA till exempel". Överallt i marginalerna hade jag klottrat en massa låt-rader. \o/



/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0