Ett dagsverke




/Larger than lifesize - A Fine Frenzy

Wohoo!
Har idag skrivit en hel sida! I och för sig endast tre olika dialoger som inte riktigt kanske hänger ihop, men jag har faktiskt skrivit någonting. Ni kan inte ana hur skönt det känns efter flera veckors (känns det som) skrivkramp. Har handledning imorgon och jag tänkte att.. så här kan jag ju inte göra, jag måste ändå utnyttja dessa få handledningstillfällen. Om hon inte har fått någonting att läsa, vad ska hon då ge respons på liksom?

Så jag öppnade ett nytt dokument. Det grinade hånfullt åt mig. Usch. Jag släppte tanken på att skriva. Plockade upp boken om reinkarnation istället. Och se där, jag fick en massa uppslag och idéer. Efter lite läsning började jag alltså skriva.

Är litee så där glatt glad idag också, för att Fireal har äntligen släppt sitt album och jag diggar de flesta av låtarna jag hört hittills. Alltid väldigt trevligt när man får fram ny musik.
Sedan har Linnea rensat ut en massa ur Edgar. Lite så vårstädning. Jag kan ju ingenting om vad som är överflödigt och onödigt på en dator och som man skulle kunna ta bort. Så det är både jag och min käre son glada åt.



/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0