200:inläggsjubileum :o

200 inlägg på hum.. knappt nio månader är kanske inte så mycket att skryta med, men man skriver ju bara när man har något att meddela. Eller, det tycker ju i och för sig inte alla. Men något av det tristaste som finns med bloggar är när de är fyllda med inlägg som endast meddelar att personen sitter och äter en sallad. Är inte twitter till för sånt?

Alla gör ju som de vill. Tack och lov.
Och idag ville jag och föräldrarna gå omkring i skoga igen.
Det låter kanske som att vi gör det väldigt ofta men nej, inte alls nästan.


/Sweet home Alabama - Lynyrd Skynyrd

När jag var liten var vi tydligen ute nästan varje helg. Ibland tog vi med oss kyckling-sallad. Kan jag gott förstå, jag menar, ingenting är ju så fullt av saker att göra för ett barn som naturen. Vatten, högt gräs, nedfallna träd, träd att klättra i, stora områden att springa omkring på, inga bilar. Helt enkelt, perfekt!


Min absoluta favoritskog.

/R

Kommentarer
Postat av: Görel

Älskar översta och nedersta bilden! Översta har en fantastisk turkostonad färg på vattnet, och nedersta känns väldigt 70tal.

2011-04-23 @ 01:38:09
Postat av: Rebecka

Åh, jag håller med. Och dit ska vi, någon gång. \o/

2011-04-23 @ 11:18:37
URL: http://hacmox.blogg.se/
Postat av: EWWWWWL GÖRWL

Låter fint!

2011-04-23 @ 11:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0