Show!



* http://www.youtube.com/watch?v=FjuBLgxEkUM

Eric med c idag! Det är så kul, för man vet aldrig riktigt vad han har planerat åt oss. Lite spontant på ett planerat sätt. Visste att vi skulle prata om äkta japansk haiku-diktning, men det kan man väl ändå inte göra i flera timmar?

Nej, det kan man inte. Och det skulle vi inte heller.
Däremot skulle vi möta oss själva och varandra.
Genom gamla, svenska schlagerklassiker.
Och en spegel. Mima.
Som småstjärnorna.

Värsta sociala mardrömmen i min värld. Tydligen visade jag min ångest och plötsliga nervositet så mycket att Eric kände ett behov av att peka ut mig speciellt, som exempel på någon som inte alls känner för en sådan här uppgift. DET fick mig ju verkligen inte att rodna ännu mer. Gud. x_X Nåja. Sen gick vi alltså in i aulan, Eric satte upp spegeln. Och sen fick folk dra lappar med nummer eller blankt på. Sedan skulle man alltså först mima inför spegeln medan alla såg på, och efter det dra igång en riktig liten show för publiken. x)

Det var ju verkligen skitkul och riktigt underhållande, alla var så duktiga och levde sig in i rollerna. ^^ Men så fort musiken tystnade så började mitt hjärta slå galet fort igen. Jag ska inte ljuga - jag kan inte bjuda på mig själv. Har noll självdistans överhuvudtaget.. fast någonting säger mig att lektionerna med Eric kommer pressa gränserna för hur mycket man vågar... får se vad han har åt oss nästa gång. :P


Annelie! Rebecka! Anders! Görel! = \o/

Filmen igår var för övrigt mycket bra.
Nu ska man vika tvätt och vara hushållig.
/R

PS. Jag gjorde inte övningen. Feg och svag som man är. ;_;

Kommentarer
Postat av: PK

Det kommer nog gå bättre och bättre ska du se. Trodde jag skulle dö först, men sen stod jag där och bara körde på.

2010-09-24 @ 15:14:12
URL: http://skymningsbloggen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0