Lite sånt där

 

... eget arbete idag var det ja. Man känner sig något främmande för sig själv när man sätter klockan på 7:30 en dag då man inte har någon egentlig tid att passa och därmed kunde ha legat och dragit sig i sängen till i alla fall 9:30 (om man vill hinna med förmiddagsfikat! :O). På nägot sätt känns det som att de flesta på Tärna är väldigt morgonpigga. Eller ja, väljer att gå upp tidigare än de måste. Jag börjar förstå varför. MIN stora drivkraft sådana där morgnar då tröttheten riktigt drar i ögonlocken, golvet är lika kallt som en isbana och luften i rummet är nere på -50 grader (plus en förbenad träningsvärk D:) är faktiskt frukosten. Man - jag - har totalt underskattat frukostens kraft på människor - mig -.

* Olika sorters bröd, både ljust och grövre.
* Pålägg - ost, skinka, marmelad.
* Filmjölk, yoghurt.
* Nötter, müsli, flingor.
* Juice, mjölk.

= underbar frukostbuffé! \o/


Nedan: Gott sällskap i sola!


Känner att jag är nära en förkylning. Fast mest på morgnar, eftermiddagar och kvällar. Förmiddagen.. så mår jag tydligen bra. :o  Förutom mina fötter. Iskuber, det är vad de är. Men! Man piggar upp sig själv med att fixa låtlistor på Spotify (borde skriva som det poetiska geni jag ska vara, men det gör jag inte - än -! Fy Rebecka!) och helt enkelt må bra för det är en underbart solig dag och daggen ligger fortfarande slö i gräset. <3 Så vackert.

http://www.youtube.com/watch?v=L--cqAI3IUI

The Beach Boys gör mig småputtrig och mysig. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0