Ett litet utkast som blev ett riktigt inlägg

* http://www.youtube.com/watch?v=FvvnBKRD1bc : "Rainy Days And Mondays" - Carpenters

Läste mer än halva boken, Happy Sally, igår kväll men var till sist tvungen att ge upp för sömnens styrka. Valde dock att prioritera den framför friskvården idag, så dåliga Rebecka skippade hälsan och har nu äntligen läst ut hela. Och jag gillade den. Känner mig dock inte särskilt pepp på diskussion i klassen. Har aldrig någonting att säga känns det som. :') Är så dålig på att formulera mig. Men det får gå som det går, när det inte går som det ska. ;)



Tillsammans med mamma köpte/bokade jag igår biljetter till Lund den 17e december. Kommer hem runt halv tio på kvällen. Bad mamma att ha någonting gott hemma för att välkomna mig. x) Ser fram emot tågresan, älskar att åka tåg! Om jag fått välja, hade Sverige infört bilförbud och bara använt sig av tåg, spårvagn och bussar. Och häst och vagn. Perfekt!

Undrar om man kan bli utmattad av att ha det underbart? Kanske bara en sån där enerverande dag som kryper in under skinnet på en och kliar och irriterar, trots att ingenting har förändrats och allt är precis lika fint på Tärna som det alltid har varit. Eller så är man en person som ständigt kräver variation. Vad jobbigt isåfall. -.-

Men nu, för att muntra upp mig själv litegrann: en scen/ett citat ur Buffy som alltid får mig på gott humör. x') (Yep, det blir väldigt internt (internet någon?) det här, men ibland får det vara så!)

[Xander pokes a finger at the tiny demon, speaking to it as if to a puppy.]
Xander: Who's a little fear demon? Come on! Who's a little fear demon?
Giles: Don't taunt the fear demon.
Xander: Why, can he hurt me?
Giles: No, it's just... tacky.

\o/


(älskar för övrigt den här bilden)

/R

Kommentarer
Postat av: Görel

<3

2010-10-26 @ 20:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0