Morgonföreteelser

* http://www.youtube.com/watch?v=JBOEsQCdqpI (bara för att Hurts är så bra)


Och Görel klistrade klementinlapp på min morgonpanna.

*
Angående skrivandet har det gått sisådär. Jag har fått uppfattningen att nästan alla i min klass skriver noveller eller liknande. Jag får lite lätt ångest över min tafatta dikt nu, men dels inser jag ju att hur motiverad jag än kan tänkas vara så kommer jag aldrig hinna skriva en novell om utförsåkning på 19 minuter (ja, jag måste hålla deadlinen! D:), dels var det ju faktiskt dikt jag tänkte mig från början och då ska jag hålla fast vi det.
      Inte för att ändringar i planen är dåligt, nejnej, men min första litterära bild av utförsåkning som jag fick var ren  p o e s i. Blir säkert bra. Jag bara avskyr minuterna, sekunderna innan man skickar in.

Gah.

Ha en trevlig dag bloggfolk, jag ska göra mitt bästa som alltid! \o/
/R



Edit: Jag är fullt på det klara med att jag skrev 19 minuter och att inlägget postades när det bara var 1 minut kvar till deadline, men jag är långsam. D:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0