Trött och irriterad men ändå glad


(Den här söta filuren sitter på en toalett i Berlin.)

* http://www.youtube.com/watch?v=nqaWZRVXVrs

Min tur att städa dagrummet idag. Är helt slut nu, utmattad och dödstrött. Känner för att sova en stund, men måste hämta tvätten snart. Snuskpellar säger jag bara. Angående dagrummet alltså. Eller ja. Kanske lite hårt, men brukar man inte skölja ur sina förpackningar innan man slänger dem? Skulle slänga kartong och sånt innan med Görel och när jag nådde botten på baljan såg man yoghurt utsmetat över hela. Underbart. -.-

¤

Nej, nu får man allt masa sig iväg och hämta tvätten. Sen dusch, känns som hela dagrummets skit har lagt sig på mig. D: Och sen kaaanske, förhoppningsvis hinner man med en kort tupplur också innan kvällsmaten... Sen är det film ikväll! Kvalitetstid med klassen \o/ (Okej man är inte särskilt social på en bio men ändå.)

Tjoflöjt!



/R

Kommentarer
Postat av: Ingela

Trist med sånt slarv! :-/ Hoppas bion är bra så ni får en trevlig kväll! :-)

2010-10-07 @ 18:06:50
URL: http://mittstudieliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Japp vi var i gympasalen hela fm :D Jaa veckorna bara rinner iväg!

2010-10-07 @ 22:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0