Mitt i natta

* http://www.youtube.com/watch?v=ePyRrb2-fzs

Bra lördag.
Jag och Görel upptäckte till vår fasa att lägenheten vänts upp och ned under natten av några skyldiga. Luktade alkohol och var allmänt grisigt överallt. Men vi lyckades ändå tillaga Görels potatis och ägg. (Hon tillagade, jag betraktade ochh var hjälpsamt glad.)

Nu är det någorlunda städat dock.
Har spenderat kvällen med finfina människor och tittat på PotC, två sista filmerna. Nu är man bara liiiite trött... x_X Behöver sömn! Men jag måste tydligen uppehålla mig själv vid datorn en stund innan läggdags. Som en ritual.

Imorgon måste jag börja med novellen som ska in på, chock, tisdag.
Har inga idéer överhuvudtaget.
Eller jo, en.
Men.. ja.


Höstlövsromantik!

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0