Fredagsmys

* http://www.youtube.com/watch?v=4iFxwh5LTxU

Det är märkligt och väldigt uppiggande att solen alltid tycks skina över Tärna. Mitt minne är det alltid fel på, men jag kan inte komma ihåg att det i Lund är så här mycket soliga dagar på hösten. Fast det fina vädret är väl dömt att försvinna nu bara för att jag jinxat det genom att ta upp ämnet.

Attans.


Annelie och jag i höstlövens fina palett. :)

Kände mig så nyttig idag som stod emot min inre röst som sa åt mig att skippa vattengympan med Görel och sitta och dega på rummet istället. Jag stred med spättor och ehm morötter! Betade av 1 ½ timme där i vattnet och efteråt var man trött men ändå pigg!

Hade Eric med c idag också. Vi delade in en lång dikt i 13 bitar och sen skulle var och en lära in var sitt stycke, för att sedan läsa upp det med inlevelse i cirkeln vi bildade. Jättenervös var jag ju så klart, men gjorde det utan att dö. Däremot känner jag enorm ångest över onsdagens kommande lektion, då vi ska välja ut en dikt att läsa upp, ackompanjerad med någon sorts instrumental musik. Ugh. D:



Hade filmkväll sen med Görel och Annelie. Åt matlåda samtidigt - lax. Nästan lika gott som i måndags. Yum. Det blev först Fame och sen lämnade Görel oss, men jag och Annelie fortsatte med P.S. I Love You som jag alltid gråter till tydligen. Den öppnar tårkanalerna på vid gavel. Jag såg, och ser fortfarande, ut som en dränkt råtta. \o/

Ska ha pannkaksfrukost imorgon. Hoppas jag. Borde alltså slänga mig i sängen inte alltför sent... speciellt med tanke på att jag stannade upp till 2 inatt för att lämna in den dumma novellen. Uscha.

Hoppas på vackert lördagsväder så att jagg kan ta min iPod och sätta mig någonstans med Gunnar. Skulle vilja hitta en dikt av honom att läsa upp. Tror nog att där ska finnas någonting som passar. Bara man nu gör honom, eller dikten rättare sagt, rättvisa...

Godnatt små larver!

(nej inte larver, äckligt ju >.< bullar tar vi istället)

Godnatt små bullar!
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0