En tid av prat och lite verkstad



Min brors video från 2009 när vi syskon reste till hufvudstaden och såg Coldplay. Min första konsert och det var underbart! Älskar den här låten. (Jag tackar Captain Bad Foot som äntligen visade mig hur man lägger upp video-klipp här. Är man långsam och oteknisk så är man ju.)

Har spenderat dagen med att Görel-prata. Inte så mycket mer. Ska städa, ringa viktiga samtal och äta. Ikväll är det föreläsning med en viss Kjell Sundstedt. Hoppas inte att jag glömmer. Som med skolfotot. Det var en tabbe som inte får upprepas. Hur roligt det än är i efterhand. x)

Tjo!


Kommentarer
Postat av: PK

Häftigt.

2010-10-28 @ 14:53:14
URL: http://skymningsbloggen.wordpress.com/
Postat av: Görel

Jag är här för dig babe.

2010-10-29 @ 23:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0