En alldeles förträffligt vanlig fredagskväll



* http://www.youtube.com/watch?v=R_jSSVJwGek

Tiden går så himla snabbt här. Vet att jag har sagt det förr, men det är svårt att få in tror jag. Veckorna, månaderna, rusar iväg! Man blir lite rädd. D:

Idag hade vi lektion med Nenne. Talade lite om filmen från igår, den fick väl inte skyhögt betyg av folk (med undantag för mig och Görel då kanske) och sen hade vi skrivuppgift som vi ska göra klart till nästa vecka. Känns som att jag än en gång samlat på mig galet mycket läxor och sånt. Nej, inte läxor. Uppgifter, övningar. Här finns inga läxor. Det är ett fult ord. Fula ord passar inte in på Tärna. SÅ är det gott folk!



Kvällen avnjöts med Grotesco och mat och.. riskakor och choklad och flingor och frukostpuffar och en bit kanelknäcke. Jag äter så fruktansvärt mycket! Det är både skönt och en aning oroväckande att det inte finns några vågar här. x')

Happ happ, tänkte nu ta en snabb dusch, flytta över Edgar till sängen, slå på Simpsons-filmen och gosa ner mig under täcket. Och nej, jag planerar inte att somna så att hela byggnaden brinner upp (ner?) pga min överhettade dator. Så, då var det utrett, tack.

För övrigt så känner jag mig som en dålig vän. Har ännu inte svarat på vare sig Annas fina fina brev eller Amandas mysiga höstkort. Fy på mig! Måste ta mig i kragen.. snart... snart...



/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0