Alltför idéfattig för att komma på en bra rubrik

Uff. Orkeslös.

Massa saker på g att fixa.

Jag säger nej. D:


Dimmig, tidig morgon.

Jagg vill ha mer helg. Mer sena morgnar och frukost som flyter ihop med lunchen som aldrig infinner sig. Tid som räcker till. Jag har ingen mer tid från och med imorgon och fram till fredag!

Menmen. Streta och gnota på. Imorgon ska jag förhoppningsvis boka biljetter ner till Lund inför jullovet. Saknar Lund litegrann måste jag erkänna. Så mysigt under julen med alla dekorationer och julskyltning och kanske till och med lite snö. :)

Sov gott folk, nu ska jag fortsätta kämpa med responstexter och en bok som aldrig kommer bli utläst eftersom jag envisas med att dra ut på den som ett gummiband.
\o

/R

Kommentarer
Postat av: Ingela

Det blir nog jätteskönt för dig att åka hem över jullovet :) Hoppas veckan blir bra! :)

2010-10-25 @ 08:07:48
URL: http://mittstudieliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0