Här sitter vi igen



Såhär ungefär känner jag mig just nu. Lite orolig. Smått nervös inför morgondagen. Vad jag talar om är naturligtvis den vanliga responstexten som ska in innan klockan 10. Dessutom ska jag skriva en så kallad äckel-text, vilket är något av det svåraste jag kan tänka mig. Varje gång jag ens försöker mig på att skriva äckligt så mynnar det ändå alltid ut i alldeles för puttinuttigt och mysigt äckligt.

Ska dock försöka. Den vanliga rutinen alltså. ^_^

Jag borde ju egentligen inte lyssna på Enya medan jag skriver äckliga saker, men jag har återigen (villigt) fastnat i hennes musikträsk och jag omfamnar alla låtar som dyker upp. Hittade hennes "vinter"-album från 2008, "And Winter Came" som är helt underbart. Rekommenderar varmt till er alla!



And Winter Came - Enya



/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0