En söndag i dvala



Söndagen har spenderats mestadels i sängen framför datorn och jag inser att de enda gånger jag reste på mig var vid naturliga behov såsom toalett eller mat. Nu har jag för övrigt ätit mig själv ur huset i stort sett. Jag har ransonerat så gott jag kunnat, men lördagar är ju ändå lördagar och om de är extra deppiga så krävs det alla sötsaker som man kan finna. Därför fanns inget gott och sött kvar idag söndag, för mig att namsa på.
Dock lånade jag pengar av Görel och köpte lite ur automaten.
Den hederliga, lojala som vet vad jag behöver.

Något sånär klar med responstexterna, men känner mig smått orolig över tisdagens inlämning. Uppgiften är helt oförståelig. Eller ja, väldigt jobbig i alla fall. Jag förstår den knappt. ;_;

Har sett på Harry Potter idag, trean och fyran. Jädrans bra böcker där alltså. Filmerna funkar.
Och de gånger jag inte har haft film-ljudet på så har Elvis dånat ur högtalarna. Mysmusik! Påminner mig alltid om pappa och bilresor. Elvisp är perfekt bilmusik, för mig, precis som Simon & Garfunkel.

Dags att slappa.
Ha. Ha.
Det har jag ju gjort hela dagen.
Man kan inte få för mycket slappande på schemat.
Så det så.

/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0