Bjällerklang, bjällerklang..



Hej hopp!

Lördag och snön ligger vit på taken igen. Helt underbart! Sitter här i sängen och myser när jag ser hur snöflingorna yr omkring därute. Jag blir helt.. glad inombords. Tillfreds. Trots att jag har mycket att göra, känner jag mig inte så värst stressad. Tycker om hur lördagar, eller fredagar, inbillar en att tid finns det gott om. Fast lite opraktiskt är det samtidigt... för sen inser man på söndagen att allt tar slut förr eller senare, även helgen och därmed också tiden som aldrig skulle ta slut. D:

Hursomhelst ska jag tvätta idag och bädda nytt i sängen (ser fram emot detta! Finns få saker som är så trevliga som att krypa ner i nytvättade lakan, det vet ni väl?), försöka läsa i Montecore trots att det bär emot väldigt kraftigt (what's that all about? o.O) samt skriva på nytt responsmaterial till tisdag. Kanske även läsa responstexterna till tisdag.
   Okej jag förstår att det inte är så värst intressant att läsa om någons planer för dagen (fast allt är ju relativt.. om jag skulle träffa Johnny Depp eller hoppa bungyjump så hade kanske det varit lite mer spännande än tvätt), men det hjälper faktiskt mig att se det nedskrivet.



Argh, höstterminen har gått så snabbt! Det har hänt en massa saker som har fått tiden att passera förbi som.. som.. som någonting snabbt. (Orden sviker mig när jag som mest behöver dem verkar det som -.- .) Tänker bara på vårterminen, hur fort inte den kommer gå när det verkar som att vi har hur mycket som helst att göra. Och typ två månader ägnade till projektarbetet. Vad.. hur ska jag kunna fokusera? Måste jobba på självdisciplinen!

Annars ser jag fram emot allt som händer innan julavslutningen: Emil Jensen, Bob Hansson, Aniara i Stockholm, Open Mike Nite. Samt självklart julavslutningens uppträdande. ;) Ber bara för att jag inte ska stå där och darra och må alltför illa. Det hade förstört så mycket.

OH!
På måndag får jag mina filmer, Stekta Gröna Tomater och Amelie från Montmartre! <3

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0