Lilla händelse Nr. 4 (försenat dokumenterad den också)

 Bilder från bussresan till Sthlm.

I tisdag åkte hela skolan till Stockholm alltså och såg på Aniara. Riktigt bra var det och jag lyckades till och med få med brorsan som kunde följa med tack vare biljetter som blev över. ^_^ Hallwylska var även det väldigt spännande. Jag bara älskar att gå omkring i gamla, ståtliga byggnader. Att tänka sig hur folk förr i tiden har gått omkring på precis samma ställe där man själv går, suttit i stolarna, ätit med besticken, sett ut genom fönstren. Tiden är en märklig sak. Hur den passerar och om vi inte tänker på att lämna spår efter oss så försvinner vi bort i glömskan.



(Roligast med Aniara var alla kända ansikten, bäst var musiken.)

Litet samtal med Nenne senare idag, vid tvåtiden, och ikväll drar nästan hela klassen till Blackeberg! Några av oss ska uppträda, läsa dikter, men jag ska sitta i publiken. Det får räcka med julavslutningen för mig... tillräcklig nervositet inför det känner jag... x) Ska bli väldigt kul (as in fint) att få höra de andra dock, ser verkligen fram emot det.

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0