Lilla händelse Nr. 2

Och av en händelse blev Bob Hansson även mitt hundrade inlägg. Tänka sig! Tack Bob.



Dessutom är det första december idag! Och imorgon är det torsdag. Med film, An Education, yay! Mycket mysigt som händer och allt tack vare att jag valde Tärna som min folkhögskola. Livet är allt bra märkligt och fint ibland.



Den här snön och kylan är helt underbar. -20 ikväll!
Nu lyssnas det på julmusik i mitt rum och jag drömmer mig bort till den 17e när jag kommer hem till Lund. Känns väldigt surrealistiskt, nästa vecka är sista "hela" veckan här innan lovet. Hoppas att tågtrafiken är snäll mot mig under resan ner... jag som är så ovan vid längre sträckor. D:

Men, innan dess ska vi till Stockholm och ha luciatåg samt uppläsning. Ropa inte hej förrän du är över bäcken Rebecka. Hm, jag vet inte riktigt vad jag ropar hej för, eller vad det är för bäck jag hoppar över, men.. det kändes rätt att säga så helt enkelt.

/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0