Andra advent!

Helgen har gått väldigt snabbt, men samtidigt inte. Timmarna har flutit ihop och det blir ännu mer suddigt när man tar tupplurer då och då som helt ställer dygnsrytmen på ända. Få märkliga känslor slår känslan av att slumra till runt 16 och vakna upp en och en halv timme senare. Man bara "va" och sen lever man resten av dagen som i dimma.
   Å andra sidan har helgen gått långsamt. Jag tror det beror på min plötsliga längtan efter att återvända till Lund inför jul. Hoppas hoppas att snön ligger kvar.

Har ägnat senare delen av kvällen åt att läsa och kommentera responstexterna. Jag känner mig som en dålig elev som hela tiden skjuter upp viktiga ärenden. Dessutom har jag inte lyckats läsa ut Montecore. Dåligt Rebecka. Fruktansvärt dåligt. -.- Finns egentligen inga ursäkter, mer än att mitt huvud inte klarar av att tvångsläsa på tid. Hjärnan säger stopp och belägg direkt. D:

Cataclysm släpps på tisdag och jag har otrolig World of Warcraft-abstinens. Det är inte klokt. Jag misstänker att det är för att julen närmar sig och jag får sån WoW-kraft då. Tyvärr har mina möjligheter att spela från och med imorgon (som jag annard hade planerat så fint) fullständigt saboterats av diverse obotliga tekniska problem. Bah! Så får sitta här och möga. Men om vi tänker att glaset är halvfullt, så är det ju faktiskt så att jag antagligen inte skulle haft så mycket tid ändå att spela. Dessutom vet jag inte hur anslutningen här skulle må av att WoW-belastas... humhum.

Hursomhelst, imorgon kommer Jonas Hassen Khemiri på besök och vi ska ställa frågor. Jag har inga frågor. Eller jo, kanske. Jag måste ha, för det var lite av läxan. Uuuh...



Godnatt limpor.
/R

Kommentarer
Postat av: Ingela

Haha vi hsr samma rubrik på gårdagens inlägg :) inte så konstigt kanske.

2010-12-06 @ 16:31:21
URL: http://mittstudieliv.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Nej, det är nog inte så väldigt underligt I guess, haha. x)

2010-12-06 @ 20:04:47
URL: http://hacmox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0