Ugha

Men vad trött jag ääääär... hade helt glömt bort hur det är att behöva gå upp runt 7-tiden. Och det är till och med senare än gymnasiet liksom. Skulle upp och hoppa idag för att ha "Fångarna på Tärna", som gick ut på att man i lag skulle lösa olika uppgifter på stationer över området. Bland annat skulle man suga på bilar och fästa så många som möjligt i ansiktet, suga bort sockret på geléhallon och stoppa dem i näsan för att sen snyta iväg dem, triathlon (skottkärra, styltor, kickbike), kasta ägg över volleybollnätet och låta andra i laget fånga dem... med mera! Vädret kunde väl ha varit bättre, småregnar och är lite ruggigt, och jag med mina tygskor blev ju ganska snabbt genomblöt om fötterna.. men annars var det trevligt. ^_^ Kul att se mer av omrdået också, har inte gått runda än.

Oh, vaktmästaren har varit inne i mitt rum och fixat tavlan upp på väggen samt burit in en hyll-liknande sak som jag kan ha filmer/böcker i. Yay! \o/

Lunch nu! Men vi åt ju precis förmiddagsfika.. D:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0