Kalabalik

Inuti! Kalabalik på tusen inombords just nu. Imorgon ska jag upp runt 5:30 (eller något, misstänker jag) för att hinna med flyg till Ålborg klockan 9:00. Träffa M, le dansk, vilket självklart gör att man inte har sovit en blund föregående natt samt att jag impulshandlade kläder idag på H&M. Jag som aldrig brukar köpa kläder, plötsligt har en storm av märkligt kläd-beroende tagit över mig och jag undrar vems fel detta är?

Åkte till Ystad också efter mitt ehm.. impulsshoppande, med päronen och broder. Åt på buffé som stängde klockan 15, vi kom dit 14:45, fisken var så slut att bara paneringen fanns kvar. o.O Men blev en smått trevlig utflykt, trots att regnet först hänge i luften. Pappa köpte sig en St.. st.. en hatt i alla fall, namn som börjar på st!

Regnar just nu, tydligen ska det ösa ner imorgon också. Toppen! Bra reseväder. Hoppas inte en plötsligt värmevåg slår emot Danmark under helgen.. argh. Mamma erbjöd sig att skjutsa till stationen, snällt. Hade inte velat cykla. Det förstör ju frisyren! (Som om inte den här hemska resan kommer göra det. Jag tycker INTE om att flyga.)

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0