111111

Det är alltid lite svårt att uppmärksamma någonting som man själv tycker är ganska häftigt. Det finns två läger, enligt mig (okej, tre egentligen, men den tredje gruppen är neutrala så det räknas egentligen inte): de som bryr sig och de som inte bryr sig. Simpelt! Alltid är det någon som tycker att man är fånig som bryr sig, eller någon som tycker att man borde bry sig. Knepigt det där..
Men hursomhelst. Idag är jag en av de som bryr sig. Bara för att jag har en tendens att haka upp mig på helt oviktiga saker som skapar lätt ångest hos mig.
Idag är det nämligen 11-11-11.
Det borde inte spela någon som helst roll, visst? Precis. Men det är vid sådana här tillfällen som jag funderar över det faktum att dagarna som passerar aldrig kommer tillbaka till oss. Uäh. Ja, det.. det är inte värt att tänka på, egentligen, men det kan inte undvikas.


Jaja.


Livet stretar på häruppe. Hoppas jag orkar skriva lite mer snart. Känns så dumt att ha en blogg utan att den uppdateras. Haha. Som om den skulle uppdateras på egen hand. Läskigt. På söndag kommer gerd hit i alla fall. Gött mos liksom. ^_^


Och jag ska försöka.. sova kanske? Njaeh. Orkar inte riktigt än. Köpte dammsugarpåsar idag med Ellinor. Woho! Dyra! D: Får bara hoppas att de passar. Blir lite surt annars. Man köper nästan grisen i säcken. Hm. Skulle vilja skriva lite till NaNoWriMo ockå. Om jag följde deras lilla tabell skulle jag egentligen vara upp i typ... 20k ord? nu. Haha, säger jag bara. Ha-ha. Men det spelar inte så stor roll. Huvudsaken är att jag faktiskt har skrivit lite. Jag har på allvar övervägt att lägga det på hyllan flertalet gånger under den här hösten. Känt mig som en hycklande, wannabe-författare utan någon talang för att skriva överhuvudtaget. Inte en jättebehaglig känsla, men oundviklig den också.


Men! Poängen är att jag inte lagt det på hyllan, och det känns bra att skriva. Även omdet bara blir pyttelite i taget.


Så här känner jag mig allt som oftast när flowet drar igång.
Tråkigt är det att flowet aldrig varar särskilt länge hos mig.
Roligt är det dock att jag fortfarande flowar mig. <3
(Bild screenshotad ur "Röde Baronen" btw.)

/R

Kommentarer
Postat av: Görel

You're the flow that is the flow that flows down the river in a dream I once had.

Världen gick inte under idag heller, där ser man. Jag börjar nästan tro att jag kanske kommer leva lite längre än jag trott hittills.

2011-11-11 @ 15:45:08
Postat av: Rebecka

I'm the flowbabe, yah.

Det hoppas jag verkligen.

2011-11-11 @ 16:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0