Avskedstankar

Kom precis tillbaka från dagrummet där jag sett klart på säsong fem av Buffy med Kristoffer, Linnea och Anders. Nu har jag en så obehaglig känsla i kroppen. Som att det där sista avsnittet var som en slags avslutning på det här Tärna-året. Jag vet att vi inte slutar förrän om cirka två veckor, men den där avskedsångesten har redan börjat infinna sig. Guh. Väldigt jobbigt. >.< Kan inte släppa det riktigt. Men så är det också kväll och jag är trött. Som bäddat för inre kaos. ^^

Blir tidig kväll nu, ska simma med Linnea efter frukost imorgon och sedan skriva lite mer innan deadlinen. Uh. Mycket i huvudet just nu. Inlämning på onsdag, ner till Lund på torsdag och sedan bröllop på lördag. Och så upp hit igen nästa dag. Hoppas bara jag hinner läsa det mesta av texterna. Och att jag vågar lämna in min egen.

Känns skumt att jag om två veckor kan läsa inlägget jag skriver nu och tänka att "Åh, då hade jag fortfarande lite tid kvar på Tärna". Tid är märkligt. Det här året har gått så otroligt fort.



/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0