Fejja fejja




Torsdag!

En dag som har ägnats åt städning av rummet, för imorgon kommer Amanda och hälsar på och då måste jag ju visa hur renlig jag är. Hah. Nej, men det är faktiskt bra att man får besök, just i hygienperspektiv, för då får i alla fall jag ändan ur stolen och snyggar upp.
Har placerat ut alla växter runt om i rummet så nu har jag en liten djungel härinne. Micket mysigt jah. Tycker det gör så mycket med ett rums trevlighetsatmosfär om man sätter fram lite växtlighet. De är som små vänner, levande organismer som man ansvarar för. ^^

I morse åskade och regnade det! Helt underbart.
(Random note: jag fäller hår hela tiden, hittar strån överallt -.-)
Få känslor slår den att ligga i sängen på kvällen, natten eller morgonen och höra hur det smattrar mot fönstret. Just åskan har jag dock alltid haft svårt för. Blir så himla rädd att det ska slå ner, har haft ett par rejäla smällar nere i Lund. Men idag var jag inte rädd. Det var bara mysigt liksom. Fast så var det ju inte heller så väldigt kraftigt åskväder.



/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0