Signed with: "The World of Warcraft Team?"


/I do - Colbie Caillat

Rubriken refererar till ett av de otaliga spam jag får i min email inbox nuförtiden, angående WoW. Ibland blir jag tveksam och undrar om de faktiskt är äkta och att jag plötsligt återigen blivit utsatt för någonting.. men oftast är det ganska enkelt att se om det är spam. Som i exemplet ovan. Nog för att Blizzard har mycket att göra, men de vet antagligen vilka de är.







Idag fick Görel med mig ut på promenad, vilket behövdes eftersom jag kände mig ganska glåmig och nere under förmiddagen. Men ute sken solen och vi hittade flera ställen att bara stå på och känna värmen mot våra ansikten. Efter det kändes saker och ting bättre. Vi intog köket och gjorde smaskig rischoklad med hasselnötter i till mig. ^_^

Strax ska jag sticka till dagrummet där vi ska se Melodifestivalen. ;) Jag brukar bara titta på finalen nu, det känns så himla onödigt med alla dessa deltävlingar och andra chanser. Man bara gah, orka. :S

Har ägnat en stund nu åt att sjunka in i nostalgitrippar genom att lyssna på både Aqua och Spice Girls på Spotify. Haha, det är sjukt så mycket som kommer tillbaka till en bara så där. Att så många minnen finns invävda i musik. För att inte tala om luktsinnet.. Madeleine-kakor och allt det där. ^^

Trevlig kväll!
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0